Presentation Hallå allesammans

Evellon

Veteran
Joined
6 Jan 2022
Messages
11
Location
Bredbyn/Örnsköldsvik
Marcus heter jag, 36 år har jag vandrat på denna planet. Bor numera i en liten by utanför Örnsköldsvik, men är uppvuxen i Nyköping.
Har precis återfunnit rollspelens underbara värld, mycket tack vare poddarna Rollspelsklubben och Vi spelar Rollspel.
Nu har jag tillsammans med en bekant och en av hans jobbarkompisar bildat spelgrupp och tagit oss genom ett par äventyr och räknar med att hålla på så regelbundet det går :)
 

terje

xenomorf mystiker
Joined
21 Jan 2001
Messages
1,643
Location
Demokratiska Republiken Latveria
Hej, kul att du hittat tillbaka till hobbyn!

Nu har du ju redan en spelgrupp men jag kan ändå tipsa om Örnsköldsviks Spelförening. De har en lokal i närheten av Nolaskolans gymnasium.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,693
Location
Göteborg
Välkommen till forumet och till hobbyn! Hoppas att du kommer att trivas.
 

Evellon

Veteran
Joined
6 Jan 2022
Messages
11
Location
Bredbyn/Örnsköldsvik
Hej, kul att du hittat tillbaka till hobbyn!

Nu har du ju redan en spelgrupp men jag kan ändå tipsa om Örnsköldsviks Spelförening. De har en lokal i närheten av Nolaskolans gymnasium.
Får kolla upp det, vår spelgrupp är ju i minsta laget (3 personer) så att hitta fler som vill vara med skulle ju inte skada.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,882
Välkommen! Kul att ni börjat lira igen! 🙂 Vad spelar ni?
 

Evellon

Veteran
Joined
6 Jan 2022
Messages
11
Location
Bredbyn/Örnsköldsvik
Tack allesammans för det varma välkomnandet 🙂
Vet inte om det är rätt plats men slänger ut en liten metkrok.
Vi är som sagt en väldigt liten spelgrupp som vill bli större , så om det finns folk här inne som bor runt örnsköldsvik så vore det kul om vi kunde träffas och spela någon gång och förhoppningsvis fortsätta som en rejäl spelgrupp.
Vår plan är att försöka spela åtminstone 1 gång i månaden. Men 2 av oss har ju barn och vet att det kan vara lite svårt att få till.
Har fått tips om den lokala spelföreningen som vi kommer kolla upp.
Mvh
Marcus
 
Last edited:
Top