Nekromanti Hallå alla,

Tradingfin1983

Veteran
Joined
21 Feb 2015
Messages
5
Hallå alla,

Total nybörjare här. Aldrig spelat rollspel, dock alltid varit intresserad av aktiviteten och läst om. Företagare sen 10 år tillbaka och har arbetat som en gris tills jag en dag sa "faan, vad less jag blir", och började unna mig lite fritid också.

Har rollspelat litterärt lite nu på senare tid, eftersom skriva också är ett intresse. Har inte direkt nån i min närhet som skulle vara intresserad av traditionella bordsrollspel. Så, eftersom jag även tycker om att skapa och försöka tänka till lite, har jag börjat fila och slipa lite på ett rollspel som kommer att spelas litterärt över Skype.

Söker en sista spelare, till en grupp på fyra. Är någon intresserad skicka PM eller svara i tråden så tar jag kontakt och berättar mera. Har ni svåra frågor så ta det lungt så jag inte blir rädd.

Nu vet jag inte riktigt om detta inlägg passar bäst i presentations- eller promotiontråden? Admin får skälla och flytta. Jag placerar inlägget i det förstnämnda.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Admin skäller sällan, vi morrar och fräser desto mer. Välkommen hit! Kul att ha dig här. Dock kan det nog vara så att det är lättare att hitta en spelare i "Evenemang och kontakt" som ligger precis under presentationsforumet. ;)

/Cissi
 

Tradingfin1983

Veteran
Joined
21 Feb 2015
Messages
5
Tack för välkomnandet!

Cissi; Ah, det har du säkert fullständigt rätt i. Ska plita ner ett inlägg i den tråden. :)
 
Top