P Petri Veteran Joined 22 Jul 2003 Messages 159 Location Göteborg 25 Apr 2005 #1 Läste Applegeeks och såg den här länken Även för en som mig som inte förstår så mycket om datorer så var det rätt kul.
Läste Applegeeks och såg den här länken Även för en som mig som inte förstår så mycket om datorer så var det rätt kul.
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,425 26 Apr 2005 #2 barn, se det här som en varning. Använd inte onda scripts när ni inte ens känner till vad en loopback-adress är.
barn, se det här som en varning. Använd inte onda scripts när ni inte ens känner till vad en loopback-adress är.
C Cohen Swordsman Joined 4 Nov 2002 Messages 420 Location Gävle 26 Apr 2005 #3 Även för en som mig som inte förstår så mycket om datorer så var det rätt kul. Jo, "üb3rh4xx0rz"( ) som inte ens har grundläggande kunskap är alltid kul. Man kan lura i dem nästan vilka dumheter som helst. Radera sin egen hårddisk...
Även för en som mig som inte förstår så mycket om datorer så var det rätt kul. Jo, "üb3rh4xx0rz"( ) som inte ens har grundläggande kunskap är alltid kul. Man kan lura i dem nästan vilka dumheter som helst. Radera sin egen hårddisk...
Hellzon Långsamma Vargen Joined 22 Jan 2002 Messages 2,584 Location Köping 26 Apr 2005 #4 En fråga bara, vad gör Han på det där forumet? {He} Bitch give yourself a jackson and chill you're letting them provoce you and give those little girls new material all the time Click to expand...
En fråga bara, vad gör Han på det där forumet? {He} Bitch give yourself a jackson and chill you're letting them provoce you and give those little girls new material all the time Click to expand...
Rickard Urverk speldesign Joined 15 Oct 2000 Messages 19,023 Location Helsingborg 26 Apr 2005 #5 Haha [NT] /Han som tycker det var en rolig läsning och som hatar hjärnlösa phreakers