Presentation Hälsningar från Dalarna. Magnus här.

Magnuzk

Veteran
Joined
20 Oct 2023
Messages
27
Drakar och Demoner spelade jag på 80-talet. Sedan dess har rollspelandet inte varit med mig. För 12-13 år sedan var jag med på två korta DoD Chronopia sessioner, men minns inget av det.

Nu äntligen är det igång igen! Två långa sessioner med Fria Ligans Drakar och Demoner har det blivit och fler blir det!

Hit till det här forumet hittade jag i mitt sökande efter delar ifrån Khelataar. Det spelet och världen gillar jag. Det blev inte spelat alls efter att jag köpt det -91, men nu ser det ut som om det kanske blir lite med dem jag spelar med nu. Ev att det blir KULT (1a utg) också.

Jag blir nog inte så aktiv här utan blir mest ett spöke och läser inlägg. Fast, det kan ju hända att jag gör mer än så också.

I Dalarna finns jag, Leksandstrakten. Har bott här sen jag kom tillbaka 2001 efter 5 år i Japan. Född, uppvuxen och gick skolan tom gymnasiet i Uppsala.
 

Magnuzk

Veteran
Joined
20 Oct 2023
Messages
27
Välkommen
(gillar oxå Khelataar och spelade det när det kom ut)
Tack, och roligt att höra det. Det kom precis när vi började komma ifrån spelandet så det blev inget, möjligtvis introäventyret en gång. Nu hoppas jag att vi kan spela det snart framöver. Håller på att fixa lite med det nu.

Var du SL eller spelare?
 
Top