Mjjo... Jag kan ju inte annat än tycka att de är långt mycket bättre än de gamla förslagen. *pustar* Nästan till den grad att det hade varit skämmigt att äga ett par böcker med det förra omslaget.
Ett bra val, även om jag tycker alla var bra. Vinnaren var dock mer representativ för generiskheten i GURPS (gillade speciellt att man hade med bilder från så smala (och out of print) produkter som Horseclans och Chtorr).
Personligen är jag dock mer nyfiken på innehållet...
Det känns som vettiga, men ganska ospännande omslag på ett generiskt spelsystem. Betydligt bättre än de ansträngda bilderna på snubben med ljusvärjan och tjejen med det erotiska geväret. De visar att det rör sig om ett spel som kan utspela sig i olika miljöer och det är väl vad man kan begära av omslagen.
Även om jag måste säga att dildogeväret var rätt coolt så tycker jag att de nya omslagen är bättre, de visar på gurps flexibilitet och breda spann av spelvärldar bättre än de två förra bilderna gjorde.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.