PROMOTION Guldkorn i Travellers on a Red Road

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,720
Location
Eskilstuna

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Älskar dessa guldkorn-avsnitt!

Vill gärna höra om: Genesis Noir-spel, Whitehack, Trollbabe, Expert Nova, Leviathan, While the World Ends, Ribbon Drive, Band of Blades. Ja, det finns säkert fler :)
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,720
Location
Eskilstuna
Älskar dessa guldkorn-avsnitt!

Vill gärna höra om: Genesis Noir-spel, Whitehack, Trollbabe, Expert Nova, Leviathan, While the World Ends, Ribbon Drive, Band of Blades. Ja, det finns säkert fler :)
Tack! Vad roligt att höra! :D

Jag har just nu kört de spel jag råkar ha hemma i fysiskt format, sen gett förtur till de som har skickat fysiska spel. Jag är så gubbig att det tar emot att sitta med rollspel i PDF-format. ;)

Jag har även försökt att fokusera på spel av små, svenska spelskapare. Det kan mycket väl komma något om typ Trollbabe och Band of Blades i framtiden – men det känns roligare att försöka lyfta fram lokala förmågor. Särskilt med tanke på att målgruppen är svenska supernördar.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,465
Jag har just nu kört de spel jag råkar ha hemma i fysiskt format, sen gett förtur till de som har skickat fysiska spel. Jag är så gubbig att det tar emot att sitta med rollspel i PDF-format. ;)
Första gången jag ångrar att jag inte försökte få mitt tryckt :(
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,993
Location
Ereb Altor
Travellers on a Red Road är verkligen ett otroligt achievement. Det lyckas uppnå en hög nivå av världsbygge och kulturimmersion och ändå vara både lättviktigt och OSR:igt. Imponerande.
Jag är väldigt sugen på att skaffa mig några timmar i soffan och läsa det i lugn och ro. Mitt liv verkar inte hålla med... :(
 
Top