Nekromanti Guild Vault

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag började smått bli aktiv nu igen den här helgen med spelandet. Efter en timmas nedladdning av patch märkte jag många trevliga nya saker med interfacet och även sådant som guild vault. Vad skall vi ha för policy för den, access for all är det jag tycker. Vi är alla mogna nog att veta vad andra kan tänkas ha användning för och faktiskt ha omdöme nog att fråga övriga som kan vara intresserade av saker där innan vi själva tar och plockar saker därifrån.

Som det är nu vill jag redan lägga dit saker, träffade på en rolig trinket som gav 2% chans att slänga upp en bubbla varje gång man träffades i närstrid. Inget jag som magiker har nytta av men som säkerligen någon vars uppgift är att agera tank har intresse av.

Så Dante, ifall du har möjlighet, skänk alla rättigheter till denna resurs snarast.

/Seinet Wintermute - Har även slängt in 3g där för att testa :gremlaugh:
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Låter bra, tycker jag. Jag är ju på låg level ett tag framöver, så jag kommer väl mest lägga in tyg och läder och sånt som behövs för den som vill levla upp First Aid eller nån craft. För låglevelutrustning är väl för sällan folk är intresserade av för att man ska fylla vaultet med sånt?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Låter trevligt, jag har annars hordat massa prylar för att någon kanske eventuellt ska vara inne och kanske möjligtvis vilja ha dem...

I övrigt så beklagar jag min inaktivitet, men kvinnan jag en gång dissade torsdagsWoW-en för är oftast ledig från sitt jobb på onsdagar och då vill hon träffa mig (jag vet, hon är en katastrofalt dålig karaktärsbedömare...). Jag tänkte dra in och spela igår, men efter en låååång patchprocess så var loginservrarna nere, och idag har jag varit upptagen med annat. Jag ska försöka bättra mig, vill ju bli 70 innan nästa expansion släpps iallafall... :gremsmirk:
 
Top