Nekromanti Grupp i Stockholm?

Gurrasthlm

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
5
Location
Stockholm
Sökes - Spelgrupp i stockholm med omnejd.

Jag gillar rå-fantasy, så som Warhammer och AD&D - Men kult kan också vara skoj (och härligt oheligt =))
Jag är 22 år gml och kom för några månader sedan till stockholm - Flyttade från Östersund - En väldigt trevlig stad om man gillar rollspel. Men nu får jag lov att anpassa mig till den nya miljön och hitta en nya lirare att lira med.
Jag kan tänka mig att leda om jag hittar rätt grupp - Men om jag ska hoppa in så är det nog bäst om man börjar som spelare. Om det ska vara omöjligt att hitta en grupp här så hoppas jag att få tips om vart jag kan leta. Om inte finns någon etablerad grupp som behöver nytt blod så kanske det finns folk för att starta en =)

Tjoho // G.
 

Varua

Veteran
Joined
27 Aug 2001
Messages
2
Location
Upplands Väsby
Hallå! Var i Stockholm bor du? Har visserligen inte mycket tid över till att utöva min hobby, men jag är också ganska nyligen inflyttad. Vore kul att åtminstone försöka...
 

DonTomaso

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
22
Location
london tva veckor till
Hej

Jag skulle också gärna vara med och spela.Håller just nu på att försöka starta en spelgrupp där jag ska vara SL men det skulle vara kul att vara med som spelare någonstans också...

( är 19 )
 

Juice

Veteran
Joined
18 Dec 2000
Messages
30
Location
Stockholm (Kista)
Hallå!

Jag är gärna med om att få ihop en ny grupp eftersom intresset i min förra verkar ha dött helt ... Enda kravet från min sida skulle i såna fall vara att det blir spela av i.a.f. varannan vecka eller så, gärna oftare om det är möjligt.

Är i vilket fall som helst intresserad och vill gärna bli meddelad om det börjar hända saker!
 

Gurrasthlm

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
5
Location
Stockholm
Jag bor i rönninge.

- Jaha, vad är steg två i spelgrupps skapandet?
Behöver nog lite fler folk kanske...

Jag tycker att vi ger det ett seriöst försök och ser var det leder.

mvh / G.
 

DonTomaso

Veteran
Joined
22 Oct 2001
Messages
22
Location
london tva veckor till
Man kanske skulle bestämma nån som "samordnar" det.Som kanske vill SL:a och mejlar/ringer folk om när dom kan och så...

är det någon som känner för att vara SL?
 

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Jag kan möjligtvis vara intresserad...

Skickade ett mail till dig för ett par dagar sedan men har inte fått något svar, kanske att din mailaddress här är inaktuell? Vad vet jag?

/Bjorn
 
Top