Nekromanti Gratis PDF:er

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,469
Location
Stockholm
Ursäkta, men varför måste man gå genom er webbshop om man vill ladda ner era gratis-PDF:er? Känns onödigt omständligt.
 

ergo

Veteran
Joined
3 Mar 2015
Messages
29
Onekligen ett ganska omständigt sätt - inte minst för att de som sagt är gratis. Men en får la dra ner och dela via vald molntjänst till de andra i spelgruppen så behöver inte alla göra samma sak iaf...
 

Lilja

Veteran
Joined
19 Feb 2014
Messages
146
Det är mindre sinistert än så; det var enklast för oss.

Vi tittar på en lösning som gör det enklare att titta på gratisgrejerna. Ber om att få återkomma i frågan då vi fixat det. Det ligger ni alla fall nu på att göra - listan!
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Tips: skriv in vilka slumpdata som helst, Magnus. Sålänge du bara drar ner gratisgrejer blir det aldrig ett problem att dina uppgifter inte stämmer.

Så för mig är det inget att gnälla över. Det är ju gratis :)
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Lilja;n74256 said:
Det är mindre sinistert än så; det var enklast för oss.

Vi tittar på en lösning som gör det enklare att titta på gratisgrejerna. Ber om att få återkomma i frågan då vi fixat det. Det ligger ni alla fall nu på att göra - listan!

Titta gärna på ett sätt att lägga upp utvalt fanmaterial också. Liknande som det gjordes för Mutant UA?

Om du ändå har att göra-listan uppe vill jag tipsa igen om att ni borde länka tydligare till forumet här både från er hemsida och facebook. Vi vill ha fler som engagerar sig i Symbaroum!
 

Lilja

Veteran
Joined
19 Feb 2014
Messages
146
@Paal; vi kommer att titta på lösningar för utvalt fanmaterial, och tack för påpekandet att vi borde länka hit på ett tydligare sätt från FB och hemsida.
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
570
Location
Skogen
Helt riktigt har vi satt det på att-göra-listan, och jag tog mig dessutom friheten att knuffa upp det högst upp och sedan börja beta av. Så från och med nu hittar man allt gratismaterialet med en enkel direktlänk i butiken och behöver alltså inte längre gå igenom en hel köp-procedur med personuppgifter osv. Rent tekniskt är det kanske lite av en fullösning där vi "lurar" vårt butikssystem, men resultatet är exakt det vi vill uppnå, så why not. Känns genast mycket smidigare!
I samma veva lade jag även dit en länk till vårt eminenta forum direkt från jarnringen.com så att vi med lite tur kan locka hit ännu fler Symbaroumentusiaster :)
 
Top