Nekromanti Gondica lever 2001

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,888
Location
Port Kad, The Rim
God fortsättning!
Gondica lever!

Jag är tillbaks på forumet efter en lång frånvaro pga av dotter nr 2:s ankomst. Mina två små döttrar tar nästan all min fritid i anspråk.

Gondica lever vidare. Jag ska se till att spelet supportas på Rävspels sajt www.rollspel.com genom att lägga upp nya artiklar under det kommande året. Just nu har Rävspels webbmästarinna hårdvaruproblem i sin dator, men så snart detta är löst kommer en artikel om aristosofer av Erik Sieurin. I pipeline ligger bl.a. texter om magi.

Det saknas fortfarande en övergripande Gondica-distributör, vilket gör det omöjligt att trycka upp nya moduler. Detta problem plågar hela den svenska rollspelsbranschen.

Vi hörs
Anders
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
"Jag är tillbaks på forumet efter en lång frånvaro pga av dotter nr 2:s ankomst."

Man får gratulera /images/icons/smile.gif

"Gondica lever vidare. Jag ska se till att spelet supportas på Rävspels sajt www.rollspel.com genom att lägga upp nya artiklar under det kommande året. Just nu har Rävspels webbmästarinna hårdvaruproblem i sin dator, men så snart detta är löst kommer en artikel om aristosofer av Erik Sieurin. I pipeline ligger bl.a. texter om magi."

Kanske förklarar varför inget kom upp på julafton(sic!) som lovades...

Riddaren - såg att Anders Blixt inte låg helt på latsidan ändå, en artikel i årets julkalender


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,883
Location
Barcelona
<I>Jag är tillbaks på forumet efter en lång frånvaro pga av dotter nr 2:s ankomst. </I>

'asså? Jag får be att framföra mina gratulationer. Ska du bjuda oss på cigarrer nu?

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Sebastian Strix

Veteran
Joined
13 Sep 2000
Messages
92
Location
Borås
Hårddiskproblemet är löst!

Från mailinglistan för Gondica:

From: Anders Blixt <gondica@r...>
Date: Thu Jan 4, 2001 00:42am
Subject: Ravspels sajt igang igen


Nu fungerar vår sajt www.rollspel.com som den ska. Där finns en färsk
lång artikel om aristosofiska organisationer och SLP.

mvh
Anders

=====
Per aspera ad astra

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Yahoo! Photos - Share your holiday photos online!
http://photos.yahoo.com/

Erik, jävelstolt
 
Top