Goda kulter

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
känd från olika podcasts, har skrivit fantastic adventures, the lazy DM osv osv. Sly Flourish kallar han sig också. Hans metod att spelleda fyran är en av dom bästa sätten att spelleda fyran. Hans metod att spelleda femman är inte med på ens top femtio sätt att spelleda femman men det är ok. Tycker han är schysst, har mailat lite med honom
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,465
känd från olika podcasts, har skrivit fantastic adventures, the lazy DM osv osv. Sly Flourish kallar han sig också. Hans metod att spelleda fyran är en av dom bästa sätten att spelleda fyran. Hans metod att spelleda femman är inte med på ens top femtio sätt att spelleda femman men det är ok. Tycker han är schysst, har mailat lite med honom
Ja, han är bra! Visste inte vem hans pappa var alls bara :D
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
jag var tonåring när jag läste illuminatusböckerna (orkade aldrig vidare till schrödingers osv). ja jo visst inflytande från kortspelet och GURPS-modulen och så den där rosa utgåvan av pr_______ d_____dia. så när madonna gjorde sin låt så var det typ livets lyckligaste ögonblick
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
hittade en kaffemugg med bob och pipan i ett kökskåp häromdan faktiskt. mr bob dobbelina zilch
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Det började med att nån använde ordet fnord på irc när jag var en liten tös! Och jag frågade vad det var och han sade att jag skulle söka på altavista! Och nu är jag en gammal grinig gumma som gör sitt bästa med en rätt så hackig post-kenshō–practice! #tenbulls
 
Last edited:
Top