Nekromanti God Jul & Gott nytt år

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Det här önskar jag mig 2014

Brynolf said:
Går det att boka Svampen månntro?
Jag kan höra ett försök :) har faktiskt aldrig varit uppe där. Annars har jag nog en schysst lokal i åtanke. Det kommer krävas lite kontakter, för egebtligen måste man vara student, men det kam gå. I så fall blir det gamla syudentkårshuset Högströmska gården. det är en stor och fin villa för billig peng i centrala örebro.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
KROSSA KEXEN!

Mukwa said:
Örebro är typ den demografiska mittpunkten och vi är en utspridd skara varulvsspelare. Jag skulle vilja se en ordentlig fest i Örebro där alla kommer och där första varulvsspelet börjar redan innan alla hinner komma fram och det sista varulvsspelet drar ut på tiden så att folk nästan missar sin hemfärd för att det är en så episk tillställning. Varulvsfest 2014!
Jag antar att "demografisk mittpunkt" är örebroiska för "inte speciellt nära någonting". Face it, Örebro ligger mitt ute i ingenstans, lika långt ifrån Oslo som Stockholm och Göteborg. Dessutom: Närkes landskapsdjur är hasselmusen. HASSELMUSEN! Kan ni tänka er något mer menlöst? Usch.

men okej då, jag är med på varulvsfest i Örebro. Jag har spelat både bandy och fotboll borta i Örebro. (Och alltid vunnit. Förstås.)
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Tänkte först inget vidare om Örebro, men sen när jag upptäckte att staden låg så lågt i kurs hos Vimes så blev det plötsligt mera lockande i mina ögon. :p

Jag kommer mer än gärna om jag kan. Finns det några tankar om när det skulle vara?
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
LJSL said:
Jag kommer mer än gärna om jag kan. Finns det några tankar om när det skulle vara?
Nä, inget datum än. Jag postar Örebro-festen i Kalendariet sedan tror jag, så bara att hålla ögonen öppna.
 
Top