Nekromanti Giraffhalsar

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Finns det någon kultur på Mundana, där kvinnorna får halsringar, som utökas med tiden...

Riddaren - vet att det är ett grymt sätt att dö på om dessa tas bort efter ett antal år
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hmm, det har jag inte hört något om. Men det vore ett klart grymt sätt att ta livet av någon tycker jag.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>
 

Primas Antonio

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
182
Location
Göteborg
Nix, såvitt jag vet finns det inget skrivet om något sådant i någon modul (vilket jag borde veta som läst dem alla, men Nanorgana undgick ju mig, så...).

Dock skulle jag kunna tro att dessa halsringar förekommer i Forion, de passar åtminstone bra in i den bild jag fått av landet.

- Antonio
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Nanorgana

Nej nej nej vad grymt fult /images/icons/wink.gif/images/icons/tongue.gif smaka på ordet. Nanorgona. Låter inte det ganska... dumt helt enkelt? Nanórgona låter extremt mycket coolare när man uttalar det... tycker jag... /images/icons/smile.gif

[sarkasm]Varför inte byta namn på Kharzim Klan Ghor? Jag tycker att han borde heta Klurzimh Klan Roghan och yrkar på ett officiellt namnbyte! /images/icons/wink.gif[/sarkasm]



[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif
 
Top