Nekromanti Gemini sida

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Jag har funderat lite över att lägga upp en sida om Gemini på internet. Nu undrar jag bara om något intresse för ännu en sådan över huvud taget finns. Om ja, finns det några speciella önskemål på vad ni vill se där?

"Is that thunder, or are you just rolling damage"? - Sett på WebRPG
 

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Kan tillägga att jag redan nu har lite smått & gott numera unikt (tror jag?) material från förra forumet redo att läggas upp. Om ni är intresserade av det.

"Is that thunder, or are you just rolling damage"? - Sett på WebRPG
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Vad är det för material? Nyfiken.
Du skulle ju kunna be ansvariga för Järnportens hemligheter eller Rustningskammaren att lägga upp dem där.
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,005
Location
Umeå
Tips

Jag tror att det är bäst att börja med att ställa sig frågan:
Om ingen skickar in material, kommer jag att kunna hålla sidan levande ändå (uppdateringar med jämna mellanrum)?
Är svaret ja, ska du definitivt göra en sida. En sida som uppdateras ofta och som har mycket information kommer att inspirera andra personer att skriva material och skicka in, därmed kommer sidan att leva ännu mer.
Är svaret nej så får du istället fråga dig om du känner tillräckligt med folk som kan komma med en viss mängd med jämna mellanrum.
Men det är kanske det du gör?

Hur som helst så kan jag säga dig att det inte är att skapa sidan som är det svåra, utan att fixa material till den. Därför rekommenderar jag dig, sök upp en sida som uppdateras ofta och sänd in material till den istället, om det är en bra Gemini sida du vill ha.

- Zire, har svåra erfarenheter som webbmaster av två numera nedlagda geminisidor
 

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Re: Tips

Hmm, jo då och då kommer jag säkert att kunna updatera den. Vet dock inte hur ofta. En anledning varför jag vill lägga upp en sida är att den blir som jag vill ha den ;)

Håller iofs med om att det skulle behövas mer material på andra sidor. Om jag skulle skicka nåt till någon skulle det bli Rustkammaren. Järnportens Hemligheter tar lång tid att ladda, har mycket grafik på framsidan, men inte så mycket matnyttigt på insidan :gremfrown: Som jag ser det håller Rustkammaren även högre kvalitet på sitt innehåll.

Annars skulle jag ju kunna peta ihop en sida och lägga upp den. Märker jag att mitt intresse falnar skickar jag innehållet till nån annan.

"Is that thunder, or are you just rolling damage"? - Sett på WebRPG
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Tips

Om du vill ha ditt material upplagt på Rustningskammaren så är du välkommen att lägga upp det där. Dock så måste vi först granska materialet, så att det håller måttet. Om det inte skulle göra det så kan vi ta en diskution om varför och om vi eventuellt kan fixa iordning materialet. Jag är inte omöjlig, men jag värnar om att inte lägga upp hur knasiga saker som helst på sidan. Jag hoppas att du förstår detta. Du ska även veta att jag tycker det är helt ok om du väljer att skapa din egna sida, men det vore trevligt om du valde att lägga upp ditt material på Rustningskammaren. Du kommer få erkännande för allt du gjort och du har självklart kvar rättigheterna till ditt material, så att om du väljer så kan du begära att det tas bort från sidan.

/Johan - Ansvarig för Rustningskammaren.

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Archer on 2000-10-25 13:22.</EM></FONT></P>
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Tips

Men peta i hop sidan så fort som möjligt då! :)
Som jag ser det vore det bra med fler Geminisidor, men de ska innehålla mycket! Hellre EN skitbra än många halvbra.

weatherman
 
Top