Nekromanti Gemensamt lir

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Hur ser det ut idag, finns det några dagar när det spelas något organiserat? Annars kanske det vore en trevlig idé att ha en tid i veckan eller två när vi i alla fall försöker spela samtidigt, även om vi råkar vara i olika faser i spelet. Allra helst skulle jag förstås vilja spela tillsammans med folk, men jag tar det näst bästa om inget annat erbjuds...

Det har varit ganska ensamt att grinda solo de senaste dagarna. En och annan har tittat in, men det har inte direkt varit livat i guild chat om man säger så.

Hur många är det som fortfarande är aktiva?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,854
Location
Stockholm
Vi kör fortfarande med onsdagsgruppen som du var med i för massor av levels sedan. <div>
</div> <div>Men utöver det är det mest sporadiskt spel. </div>
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Då loggar jag in på onsdag så får jag i alla fall höra lite röster. :gremsmile:

Ni är alla uppe kring lvl 85, eller hur?
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag planerar att bli aktiv igen, får se när jag får pengar över att bli det bara. Nu har ju förhandsbokningen för Portal 2 kommit och allt.

/Seinet Wintermute - Har en jävla massa karaktärer att levla på kontot.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Som jag nämnde i igår ingame så spelar jag fortfarande ganska mycket kanske lite för mycket till och med ;-)

Just denna helgen har det dock vart dåligt. Mina normala speldagar om inget annat kommer i vägen är Måndag, Tisdag och med Onsdags gruppen. Sedan blir det ibland på helgerna med beroende på vad jag har för planer.

Jag har Gizziks som just blivit 54 och planen är att levla honom till 85 men jag har även min Präst min Druid och min Hunter som är 84, 80, 80 respektive och de skall också hela vägen. Dessutom har jag ju en hel del dailys som borde göras så det är inte som att jag inte har att leka med ;-)

Jag är allt som oftast inne på TS också när jag är på och spelar så vill du logga på och prata lite eller fråga saker är det bara att koppla upp :)

Infon om TS servern finns ingame och det är numer TS3 vi kör.
 
Top