Nekromanti Gamla rollspel.nu

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Funderar på hur man kommer åt gamla forumet. Jag letar efter ett gammalt inlägg där en kille sökte spelgrupp och hans krav var att spelarna kunde komma till honom eftersom han satt inne på rättspsyk för mord. Någon som minns detta inlägg? Har för mig att det var här (men det kan även ha varit på SVEROK´s forum).
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Det verkar som att oldsite slutade funka i april någon gång. Min gissning är att forumets tekniker prioriterat annat än att få den delen av siten att flyta. Vad jag förstår är planen att både oldsite och detta forum ska importeras till nästa version av forumet, vad det lider?

Nåja, jag tror inte sökfunktionen funkar men vet man vart man ska finns ju alltid archive.org.

(Jag borde nog sätta mig och ta backup av mina filmrecensioner från Filmklubben vid tillfälle. Just in case…)
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Borde inte sammanslagningar av gamla/nya forumet (ja det var ju iofs ett tag sedan) ha gjort den här gamla tråden tillgänglig igen?

@Magnus Seter ? :)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,309
Old site finns inte längre då forumets alla delar har blivit ihop migrerade till ett enda forum. Det var ett jävla jobb att få ihop migreringen och efter att den var klar så behövdes inte old site något mer.

//Vicotnik del av tekniker gruppen.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,297
Location
Kullavik
Old site finns inte längre då forumets alla delar har blivit ihop migrerade till ett enda forum. Det var ett jävla jobb att få ihop migreringen och efter att den var klar så behövdes inte old site något mer.

//Vicotnik del av tekniker gruppen.
Men borde inte det sökta inlägget isåfall finnas som en del av migreringen (förutsatt att det nu skrevs på WRNU till att börja med) ?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,309
Men borde inte det sökta inlägget isåfall finnas som en del av migreringen (förutsatt att det nu skrevs på WRNU till att börja med) ?
Vet inte hur den delen är uppsatt utan det är något som jag tror Seter har bättre koll på.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,445
Location
Stockholm
Borde inte sammanslagningar av gamla/nya forumet (ja det var ju iofs ett tag sedan) ha gjort den här gamla tråden tillgänglig igen?

@Magnus Seter ? :)
Öh jo, och vi har migrerat alla inlägg så gott vi kunnat. Någon tråd från någon som sitter inne för mord minns jag inte. Men å andra sidan har vi över 1 miljon inlägg (ingen överdrift, vi har över 1 miljon inlägg) så det kan vara så att jag missat något. :D
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,255
Location
Örebro
Öh jo, och vi har migrerat alla inlägg så gott vi kunnat. Någon tråd från någon som sitter inne för mord minns jag inte. Men å andra sidan har vi över 1 miljon inlägg (ingen överdrift, vi har över 1 miljon inlägg) så det kan vara så att jag missat något. :D
Borde inte du som ansvarig utgivare ha koll PÅ ALLA INLÄGG NÅGONSIN? Latmask! :gremwink:
 
Top