Nekromanti Fungerar videolänken?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
...eller är det jag som är dum i huvudet som inte får den att fungera? När jag använder knappen i WYSIWYG-editorn så får jag bara en länk, inte en embeddad YouTube-video. Kära forumet, vad gör jag fel? (Eller är det en feature i denna forumsversion att den inte fungerar?)

Nevermind. Det var visst bara i förhandsvisningen den inte fungerar. Det var alltså jag som var dum i huvudet. :(

Robert Jonsson;n173207 said:
...eller är det jag som är dum i huvudet som inte får den att fungera? När jag använder knappen i WYSIWYG-editorn så får jag bara en länk, inte en embeddad YouTube-video. Kära forumet, vad gör jag fel? (Eller är det en feature i denna forumsversion att den inte fungerar?)

Så här ser det ut när man använder video-knappen rätt:

När man klickar på Svara eller Posta eller vad den nu heter så blir det som den här posten.

Attachments

• video.jpg
    video.jpg
    21.7 KB · Views: 0
Jag gjorde allt rätt, men vågade inte posta inlägget först efter den inte syntes ordentligt i Förhandsvisning. Då blev det bara en länk, inte en ordentlig video som i andra forumsmotorers preview-funktioner. Det var därför som jag kliade mig i huvudet.

Back