Nekromanti Funderar på paus

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tjo, jag funderar på att ta en wow-paus igen. Dåligt drag är en av anledningarna, sologrindande är rätt trist i längden. Speciellt som det är samma saker man gör om och om igen (grinda Honor på PvE-questarna i den där PvP-zonen).

Men men... någon som känner sig manad att axla den jättetunga titeln som Guildmaster?
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Du kan väl föra över det på mig om du vill. Jag är väl den som är mest inne numer eftersom jag kör en del för att ha koll inför onsdagsgruppen.
Om jag minns rätt behöver väl dock båda vara inne samtidigt så om du loggar in dig i morgon onsdag så fixar vi det då.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tror inte jag har tid att logga in imorgon, skall på pubkväll. Får se ifall du är online när jag kommer hem igen.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
meddela när du har tid typ under dagen idag? (efter servrarna är upp då) eller senare så kan jag logga in mig då.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag testar logga in en sväng efter pubkvällen, det lär väl bli ganska sent men jag gör ett försök i alla fall.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Om du är på dagtid så meddela mig det så kan jag ev logga på mig så att vi kan lösa det hela. Jag försöker ha koll på sidan här från och till.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Ny Guild Master är Eveleen, jag har betalt fram till oktober ut ungefär så jag kanske syns några enstaka gånger. Annars lär vi väl synas igen när det blir dags för tredje expansionen.
 
Top