Nekromanti Friformsspeledare sökes.

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Hallå!

Jag vill ha kontakt med friformsspelledare som är villiga tt svara på olika frågor och diskutera formen.

Varför då?
Jo, jag håller på med en artikel om spelledande till Codex och då jag själv aldrig kört full friform behöver jag folk som har insikt i formen och som föredrar den framför regelstyrt rollspel.

Tar det en mass tid?
Nej, det tror jag inte. Deadlinen är till Codex 13-15 vilket är sisådär 4-8 månader bort. Kommunikation via e-mail.

Kommer jag bli rik då?
Nu fastnade ansiktsmusklerna i det där obehagliga leendet igen, det som får mina spelare att sjunka ner under bordet. Nej, allt jag kan erbjuda är ditt namn i tryck i något av ovan nämnda Codexar (med förbehåll för när redaktörerna vill trycka det), och ett gratis exemplar av just det numret.

Några krav?
Ja, du måste ha spelat tillräckligt mycket rollspel med regler för att jag ska ha någon grund att utgå ifrån. Du bör ha spellett i ett par år.

Daniel "Warduke" Schenström
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
<I>"Kommunikation via e-mail."</I>

Jag nappade direkt på ditt förslag, men dock finns det
ingen e-mail man kan nå dig på /images/icons/frown.gif Vill du ta första
steget eller tänker du ge oss din e-mail ?

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Jag skyller allt på antingen min profil, min glömska, eller min tro att folk orkade klicka sig fram till min mailadress på min hemsida....På min tid gick vi 124 mil till skolan...

realwarduke@hotmail.com

Daniel "Warduke" Schenström
 
Top