Fria ligan släpper Twilight:2000

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,005
Location
Umeå
Rymdskeppet;n348946 said:
Däremot vet inte hur jag känner inför illustrationerna. För mig känns de väldigt mycket som läroboks-illustrationer. Nånting med akvarellen kanske. Å andra sidan får jag lite "om kriget kommer" känsla av dem vilket verkligen skulle kunna passa.
Jag tänkte annars SoldF vilket kändes väldigt rätt.
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
480
Location
Umeå
Kommer det att finnas ett lifepath-system för att göra karaktärer? Gjorde en massa karaktärer till det gamla DOS-spelet för att jag tyckte det var häftigt att göra karaktärer på det sättet, sen orkade jag aldrig spela själva spelet efteråt :)
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
Leumas;n348985 said:
Kommer det att finnas ett lifepath-system för att göra karaktärer? Gjorde en massa karaktärer till det gamla DOS-spelet för att jag tyckte det var häftigt att göra karaktärer på det sättet, sen orkade jag aldrig spela själva spelet efteråt :)
Mycket möjligt!
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
562
Location
Uppsala
Jag blev mycket förbluffad när jag läste det här. Det känns daterat och tveksamt hur ett sådant spel skulle fånga folks intresse 2020. Men, FL brukar ju göra bra grejer så det blir nog snyggt i alla fall. Själv passar jag.
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,840
Location
Off grid
Ledsen att blåsa liv i den här gamla tråden, men det
kändes onödigt att starta en ny.

Nån som vet när Operation Urban kan tänkas släppas? Och vad som sen ligger i röret i närtid?!

//EvilSpook
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
667
Location
Nibiru
Ledsen att blåsa liv i den här gamla tråden, men det
kändes onödigt att starta en ny.

Nån som vet när Operation Urban kan tänkas släppas? Och vad som sen ligger i röret i närtid?!

//EvilSpook
Urban Operations är nästan klart (smygbild nedan!), vi hoppas starta pre-order med omedelbar access till PDF inom typ två veckor.
Sen kommer Hostile Waters (Mälarpirater!) och sen Operation Reset. Och Black Madonna, så snart Frank Frey's hälsa tillåter.

20 Karlsborg.jpg
 

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Joined
5 Jun 2011
Messages
207
Location
Mariestad
Pessimisten i mig säger att, nej det har inte bara blivit långbänk utav det här, det har blivit megasuperduperlångbänk utav det.

På så sätt så undviker jag att få falska förhoppningar och desto gladare kommer jag att bli när jag har fel :)
 

Cyberhest

Konträr kverulant
Joined
24 Jan 2006
Messages
465
Location
Stockholm
Urban Operations är nästan klart (smygbild nedan!), vi hoppas starta pre-order med omedelbar access till PDF inom typ två veckor.
Sen kommer Hostile Waters (Mälarpirater!) och sen Operation Reset. Och Black Madonna, så snart Frank Frey's hälsa tillåter.

View attachment 9592
Nu känner jag mig dum. Vad är det för port? Är det Visbys ringmur?

EDIT: Ah, Karlsborgs fästning, såklart! Så går det om man inte gjort lumpen.
 
Top