Nekromanti Fredrik Malmkvist

f_malmkvist

Veteran
Joined
2 Jan 2016
Messages
1
Hallå

Jag heter Fredrik Malmkvist, 40 år och numera bosatt nere på Listerlandet i Blekinge (utanför Sölvesborg).
Min bakgrund med rollspel började när jag träffade Frederick Frank i mitten av åttonde klass, och sedan har det bara gått utför :). Mitt rollspelande har tyvärr legat nere ett antal år, pga felaktiga val i livet och felaktig fru (båda åtgärdade nu), så nu i lagom tid till releasen av W4 så är det dags igen.
De spel jag spelat genom åren är en hel del, DoD, Chronopia, Nya Mutant (en av de bästa kampanjer med Frederick Frank som SL), Mutant UA, Conspiracy-X, Vampite: The Masquerade, Werewolf, de tidigare utgåvorna av Western (vem har inte haft mardrömmar om första snabbhetstabellen :) ), Wastelands, Khelataar (bästa kampanjen någonsin). Säkert är några glömda.
Konstruktörsmässigt så skrev jag ett litet rollspel baserat på The Wheel of Time för en evighet sedan, så det är säkert preskriberat nu.

Numera så skall Frederick Frank starta en kampanj i Western IV som jag ser fram emot väldigt mycket.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,232
Location
Stockholm
Välkommen hit och lycka till med nya kampanjen – hoppas på att Frederick Frank får till något i hästväg! Hoppas även på att tabellerna i nya Western inte ger dig mardrömmar!
 
Top