Arfert said:krank said:Nåja, du kan ha rätt. Jag har däremot minimal, för att inte säga obefintlig, tilltro till Riotminds förmåga att skapa en tillräckligt bra tjänst.
Känner nog en viss skepticism där med.
Jag skulle kunna göra en sån tjänst, men jag skulle behöva en rejält tilltagen budget, så jag kan betala rätt personer för utveckling. Och det finns inte en chans i helvete att en sån tjänst för enbart svenska marknaden skulle löna sig, med tanke på målgruppens storlek och kostnaden för att utveckla en bra tjänst. (Ja, jag har räknat på det).
Max Raven said:När det gäller någon form av "rollspelscenter" så vet jag inte hur väl kindle, kindlekopior eller iPad skulle klara det. Tvivlar på allihop, i iPads fall främst på grund av bland annat flash-avsaknad och app-kostnaden (nog för att det inte är lönsamt att skapa en sådan app jämfört med tidsinvestering, men att betala för att lägga upp det känns lite magstarkt). Att kunna ändra på formulär etc i kindle-varianter å andra sidan är jag osäker på om det går, och för den delen undrar jag hur smidig UIn är.
Max Raven said:Men interaktiv webbsida? Nja, det känns som något som kanske skulle gå men inte är den optimala lösningen.
theodåre said:1) tack för att ni tror på ossdet känns toppen!