Fråga om Cyberpunk 2077 (tv-spelet)

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Har en undran. Jag köpte Cyberpunk 2077 till PS4 när det var ihopkopplat såpass att det åtminstone var spelbart. Jag tyckte att det var ett helt okej spel, varken mer eller mindre. En del brister men en del småroliga grejer.

Jag har nu köpt en Xbox Series S och spelet finns på rea som varar i tre timmar till. Jag har hört folk säga att spelet blivit patchat och nu är milsvid bättre än när det släpptes.

Min fråga är, om man tycker att spelet när det släpptes var okej men inte mer, vad kommer man då att tycka om det patchade spelet? Och måste man köpa Phantom Liberty från början eller ska man göra det när man klarat huvudspelet?

Du kan spela hela spelet först. Diggar du upplevelsen så finns det mer av samma sak i Phantom Liberty.

Och jag håller med om tanken om CP2077 som "helt okej". Spel som jag tyckte var bättre är Witcher 3, Kingdom Come Deliverence och Red Dead Redemption 2.

Du kan spela hela spelet först. Diggar du upplevelsen så finns det mer av samma sak i Phantom Liberty.

Och jag håller med om tanken om CP2077 som "helt okej". Spel som jag tyckte var bättre är Witcher 3, Kingdom Come Deliverence och Red Dead Redemption 2.
Det blev ett köp. Stort tack för infon 😊

Om jag utgår från CP2077 till PS4 håller jag med om att det finns bättre spel i samma genre. Problemet för mig var att jag kände att det inte fanns så mycket att göra i staden, den kändes mer som en backdrop.

Back