Forumträff Forumträff I Stockholm fredag 15 september

Joined
16 Aug 2023
Messages
16
Det var ju i den här tråden jag tänkte skriva. Vad tokigt det blev.

"Tack för en supertrevlig forumträff. Min första. Planer smiddes för framtida evenemang, rollspel snackades, öl dracks! Supergemytligt i finfina källarvalv! Tack till arrangörerna"
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
601
Det var ju i den här tråden jag tänkte skriva. Vad tokigt det blev.

"Tack för en supertrevlig forumträff. Min första. Planer smiddes för framtida evenemang, rollspel snackades, öl dracks! Supergemytligt i finfina källarvalv! Tack till arrangörerna"
Haha jag såg det, undrade stilla om "Vi går till Sjätte tunnan!" ledde er till en märklig time-loop. :)
 
Joined
16 Aug 2023
Messages
16
Haha jag såg det, undrade stilla om "Vi går till Sjätte tunnan!" ledde er till en märklig time-loop. :)

haha, ja, det hade varit intressant. Om vi hade gått upp från munkbro-källaren, gått ner på tunnan för att bara dyka upp igen på Munkbron fast den 16:e Juni. Lite som Stephen Kings 11/22/63. En gång i tiden hängde jag sjukt mkt på tunnan och jag o en kompis kunde gå ut varsomhelst i stan. Det slutade alltid med att vi gick upp från Sjätte tunnan, det var ljust ute igen och klockan var fem på morgonen utan att vi riktigt visste hur det hade gått till. haha Slog aldrig fel. Puh, mkt efterfester där en gång i tiden.
 
Last edited:
Top