Nekromanti Filmklubben I - Röstning

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
För alla er som tröttnat på Ja/Nej till EMU-debatten så kommer en annan röstning, där man inte ens behöver vara arton år för att medverka i.

Här är den första röstningen i forumets filmklubb, och som röstansvarig på www.rollspel.nu fick jag uppgiften att sätta upp den. Förhoppningsvis blir det fler. Jag tycker iallafall själv att det är ett kul iniativ, och ska försöka se vinnaren själv för att kunna diskutera.

Okej, för er som är nya så finns bakgrunden i [inlägg= 400661]det här[/inlägg] inlägget. Där står också en kort beskrivning av varje film. Lite vidare information:

[*]Tråden är bara till att röstas i, en vinnar- och disskutionstråd kommer startas på TISDAG, inte måndag, som utlovades, pga förseneingen... I och med den är omröstningen över...
[*]Mask ber om ursäkt för förseningen.
[*]Den som inte får sin film vald kan alltid nominera den nästa nomineringstråd, så man ska inte känna sej modfälld..
[*]Mask ber om ursäkt för föresningen...
[*]Arvidos ber om ursäkt för Mask's stavfel
[*]Rösta på den film ni hellst vill se och disskutera, och det är okej att rösta på vad man själv nominerade, om man tycker det är bästa alternativet.
[*]Arvidos ber om ursäkt för att han först gjorde ett röstningsinlägg utan röstknapp.

Okej, de nominerade äääääääääääär..
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Bakgrunden, igen.

Eftersom länken blev lite knasig, och det inte går att ändra röstningsinlägg utan att göra om dom helt.. (Vilket jag inte vill nu när folk har börjat rösta) så kommer länken till den tidigare tråden HÄR istället.
 
Top