Nekromanti Figurspelare

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: Hmmm.......

Tja, jag och herr Arcana har känt varandra sedan vi gick på dagis, även om vi inte träffas så mycket nu för tiden (till stor del beroende på att han bor i Lund medan jag är fast i uppe i Växjö)... det finns utrymme för en och annan insiderdiskussion där.
 

Anders

Hero
Joined
1 Apr 2001
Messages
822
Location
Göteborg
Re: Hmmm.......

”...den här delen av den här tråden luktar insiderdiskussion......”

Jo, aningen... blir så ibland. Får försöka hålla stilen i fortsättningen; men jag gissar dock att du inte är den som har alltför mycket emot inlägg som går lite utanför ämnet... /images/icons/wink.gif

”Kul att se Staffan vara inbegripen i en sådan!”

Håller med (fast jag är ju partisk förstås). /images/icons/smile.gif

”Vad jag inte kan förstå är hur man kan hata hârnmaster så mycket att man skickar mail från Holland bara för att säga det. Då måste man hata spelet om NÅGOT!”

Definitivt. Dock är ju faktiskt såna mail oftare roligare än snack om väder, jobb, skola, tjejer och annat som man inte vill tänka på.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Jag är fanboy...

Håller med dig, Tom of Finland( hihi). Men det ska sägas att nya 6:th edition är inte lika kul som 5.th i warhammer. Förrkunde man slakta och ha sig och bygga elitkaraktärer, men nu kan jag inte det. Lite tråkigt. Men Teclis är skitcool i nya high elves.
 
Joined
5 Feb 2001
Messages
273
Location
Göteborg (om det inte ändrats igen).
Re: LEGO

Är det inte någon mer än jag som undrar när LEGO (företaget) tänker satsa på figurspel? Det borde ha stora möjligheter kommersiellt, fast det kanske iofs skulle dels vara väl riskfyllt ändå och dels vara lite fel för deras image.

Jag vet inte,
Martinus
 
Top