Varulv Fight Club - Runda 3

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Första gången jag träffade Tyler Durden bad han mig att slå honom. Så hårt jag bara kunde. Han hade aldrig varit i en fajt innan och vem vill dö utan ärr på kroppen? Hur kan en känna sig själv om en aldrig varit i en fajt? Jag sa att det var galet. Tyler Durden svarade: ”Så bli galen då”.
Och så föddes Fight Club.

Du är inte speciell. Du är inte en vacker och unik snöflinga. Du är samma ruttnande organiska material som allt annat. Vi är alla en del av samma komposthög. Kanske är självförbättring inte svaret, kanske är självdestruktion svaret. Vi är alla Fighters.


Under slagsmålsklubbens andra fajt ställs @Vimes mot @Andersson, och trots lite trevande start framgår det snart att Vimes överlägsna erfarenhet visar sig vara just det. Överlägsen. Andersson hamnar underst. Ges ingen chans att signalera att han ger upp. Och blodet flyter ut på stengolvet. Anderssons medvetslösa kropp bärs ut från källaren och Tyler Durden ler åt er andra när veckans uppdrag lämnas ut.

(@Andersson åker ut från spelet efter att ha fått flest röster i R2. Han var Fighter (bybo). @Vimes som var med i fajten kan inte vara med i en fajt under R3.)

@Impetigo heter Robert Paulson och han är fyrtioåtta år gammal. Han heter Robert Paulson, och Robert Paulson kommer för alltid att vara fyrtioåtta år. Om man bara gör tidslinjen tillräckligt lång blir allas överlevnadschanser lika med noll.
Ena sekunden var Impetigo världens varma centrum som allt samlades kring, och nästa sekund var han ett föremål. Efter ett litet snedsteg på husets tak kom dödens ofattbara mirakel.
I kväll går ledaren på Fight Club omkring i mörkret kring gruppen av män som står och stirrar på varandra över den tomma mittpunkten i Fight Club-källaren och skriker: ”Han heter Robert Paulson.”
Och gruppen skriker ”Han heter Robert Paulson.”
Ledaren skriker ”Han är fyrtioåtta år gammal.”
Och gruppen skriker ”Han är fyrtioåtta år gammal.”

Bara i döden använder vi våra egna namn för det är bara i döden som vi inte längre deltar i kampen. I döden blir vi hjältar.
Och gruppen skriker ”Robert Paulson.”


@Impetigo dör under natten, efter att ha snubblat och fallit av ett hustak under ett oskyldigt uppdrag som getts av slagsmålsklubbens ledare, Tyler Durden.

Runda 3 slutar den 18/12 klockan 15.00!

Deltagare:
@Vimes
@Octagonal
@Sidd
@Brynolf
@Basenanji - Bybo, gav upp fajten i R1
@Waterhouse - Nattmördad
@Andersson - Bybo, utröstad i R2
@Impetigo - Nattmördad
@fjodorsenuba

Röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/82483/
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Nästa runda förbereds. Inga fler inlägg får postas i tråden!
 
Top