Fenix Awards 2020?

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,237
Har faktiskt ingen mer info. Efter att GothCon gick i stöpet har jag inte hört något (Tove och Anders är de som har nomineringarna), mer än att det i senaste numret av Fenix stod "håll koll på Åskfågelns sociala medier". Men jag ska ändå prata med dem om annat, så kan ju fråga då också!
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Jag tror det är dags att puffa lite på den här tråden. Är det någon som hört något sedan i somras?

Och vet vi hur det går med nästa omgång Fenix Awards?
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Puff på den här igen? Har någon någon koll?
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,237
Jag petade lite på Åskfågeln och frågade om de vill ha hjälp att styra upp galan och fick ett ja, men inte hört mer sedan dess. Det som står still just nu är att de har alla nomineringar, så det går inte att skapa någon omröstning förrän de har sammanställt vilka nominerade faktiskt är. Jag ska puffa dem igen.

Jag tänkte prata med dem att eventuellt, om vi ska göra en prisutdelning, att hålla något på det digitala GothCon och då ha prisutdelning för båda åren.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Jag petade lite på Åskfågeln och frågade om de vill ha hjälp att styra upp galan och fick ett ja, men inte hört mer sedan dess. Det som står still just nu är att de har alla nomineringar, så det går inte att skapa någon omröstning förrän de har sammanställt vilka nominerade faktiskt är. Jag ska puffa dem igen.

Jag tänkte prata med dem att eventuellt, om vi ska göra en prisutdelning, att hålla något på det digitala GothCon och då ha prisutdelning för båda åren.
Där ser man. Synd att monineringsprocessen är över redan, jag hade faktiskt några saker jag hade velat nominera. Även småspel som bara ges ut som PDF och på DTRPG känns som om de borde ha en chans att dyka upp i processen. Men det kan jag spara till nästa år. :)

Hojta till om ni behöver hjälp med organiseringen på något sätt!
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,237
Där ser man. Synd att monineringsprocessen är över redan, jag hade faktiskt några saker jag hade velat nominera. Även småspel som bara ges ut som PDF och på DTRPG känns som om de borde ha en chans att dyka upp i processen. Men det kan jag spara till nästa år. :)

Hojta till om ni behöver hjälp med organiseringen på något sätt!
Ja, nomineringen var alltså öppen till mars förra året, eftersom det gällde för produkter släppta under 2019. Det har inte öppnats några nomineringar för produkter släpps 2020.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Ja, nomineringen var alltså öppen till mars förra året, eftersom det gällde för produkter släppta under 2019. Det har inte öppnats några nomineringar för produkter släpps 2020.
Aha! Då är jag med. :)
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,237
Jag har ingen ny information från det jag skrev i januari.

Mitt tips? Maila Fenix själv och fråga. Orkar du så erbjud dig att hjälpa till att rodda i det.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Jag har ingen ny information från det jag skrev i januari.

Mitt tips? Maila Fenix själv och fråga. Orkar du så erbjud dig att hjälpa till att rodda i det.
Jag har frågat några gånger förr, bla i samband med att jag skrev tråden första gången. Inget svar.
 
Top