Nekromanti Fel i leveransen

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Hej! Jag har redan skickat meddelande på Åskfågelns hemsida men vill även nämna det här för att det skall lösa sig så fort som möjligt. Jag beställde nyligen western 4 äventyrspaketet där ”Revolverns lag”, ”Eld i Berget”, ”Det torra landet” och ”1000 dollar för el Tuerto” skall ingå. Fick idag paketet men ”1000 Dollar för el Tuerto lyser med sin frånvaro. Detta skriver jag inte för att smutskasta eller på annat sätt ge Åskfågeln någon form av negativ uppmärksamhet då misstag sker och speciellt då det rör sig om den mänskliga faktorn.

Det enda jag vill ha är självklart de böcker jag betalat för och skulle gärna vilja att Åskfågeln kontaktade mig så fort som möjligt så jag vet vad som hänt.

Tack så mycket och vänliga hälsningar Minimoni!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Vill bara säga att som vanligt har Åskfågeln svarat och skall lösa det som inträffat! Vill också nämna att det fortsätter att ramla in PDF-artiklar fast jag egentligen för länge sedan har fått mer än vad jag betalade för när jag beställde en ”Handfull Artiklar”. Det borde snarare ha hetat ”Den största samlingen med artiklar”, men jag klagar inte utan njuter i fulla drag av varje artikel som ramlar in! Så tack än en gång Åskfågeln och jag hoppas verkligen allt gott till er och tänker på er varje gång jag läser något av mitt material till Western IV(Vilket jag läser ofta!).
 
Top