Nekromanti Fel i forumet

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Fick följande fel när jag skulle skicka ett inlägg angående Mundana-diskussionen.

System Error: DBD::mysql::st fetchrow_array failed: fetch() without execute() at /usr/local/apache/htdocs/forum.rollspel.nu/addpost.pl line 493, chunk 6.

Riddaren - desperat
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
samma fel här

...som oxå skulle vart med på ett hörn på Mundanadiskussionen.

/Sir Foilan

"Death to all false ones"<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Sir Foilan on 2000-06-04 14:41.</EM></FONT></P>
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Jag fick samma fel..

WHaLe - Som tycker att det borde vara förbjudet att ha Linux maskiner som inte fungerar som de ska =)
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Re: OT *flin'

Nu blir jag mycket förolämpad..

WHaLe - Som tycker synd om alla Windows användare, som inte förstår hur trevligt och användarvänligt Linux är...
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Precis innan jag drog till LinCon uppstod ett lite jobbigt fel på servern och jag lyckades få det mesta att fungera igen, olyckligtvis tänkte jag inte på att det kunde uppstått problem i databasen så det kollade jag inte. Nu är det problemet åtgärdat och förhoppningsvis kommer det fungera med inlägg överallt igen. Servern mår dock fortfarande lite dåligt så det kan hända något konstigt men förhoppningsvis inte, den har ju klarat sig i nästan en vecka nu.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Re: Mycket off topic

Jag har aldrig provat BeOS, men det skulel vara kul att testa någon gång.

Använder själv RedHat 6.2 och det fungerar perfekt (har inte hängt datorn någon gång).
Använder dock inte Gnome, på grund av att det är för slött..

WHaLe - Som rekommenderar RedHat 6.2 med WindowMaker som fönserhanterare
 
Top