Nekromanti Fantasy! Pocket ute nu!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm


Mycket nöjd. Ska försöka pressa priset ytterligare. Billiga rollspel till folket.

En perfekt extrabok, eller allt man behöver för de som skriver egna äventyr/kampanjer.

SF-bok har den, hoppas fler köper in.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Ska nog göra en matchande äventyrsbok, också för resor mm.

Skriv gärna ett äventyr till den!!!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Är det nu jag ska påminna om att du Arfert har tre oanvända ettbladsscenarion i ett gammalt mail från mig?
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,490
Location
Göteborg
Bra jobbat! Den här måste jag köpa. Och en äventyrsbok är en strålande idé. Tyvärr har jag inga fantasyäventyr på lager...
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
luddwig;n177276 said:
Är det nu jag ska påminna om att du Arfert har tre oanvända ettbladsscenarion i ett gammalt mail från mig?
Det får du tyvärr skicka igen. :(
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
McKatla;n177291 said:
Ingår Underjorden som i den tidigare utgåvan av 3.0?
Underjorden finns i den STORA Fantasy!-boken.

Den finns naturligtvis kvar i handeln ett eller två år still.

Fantasy! Pocket har däremot bara grundreglerna, spelledartips och några monster. Den har ett "vanligt" pocketformat a la Pocket Shop och är bara på 108 sidor. Inga alver, dvärgar, halvlingar, äventyr eller kampanjer.
 

Botteu

Veteran
Joined
26 Jan 2015
Messages
8
Mycket trevlig överraskning att hitta denna när jag besökte SF-bok häromdagen! Det börjar bli en tradition att komma hem med en påse full med Fantasy! varje gång jag är där ;) Sist var det Fantasy!-Sci-fi!-Action!-MEGA-PACK™ som hamnade i påsen.

Härligt med uppdaterade regler också. Keep it up!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Är glad att säga att boken sålt över förväntan.

De första tre (och en halv) veckorna sålde vi över hundra ex, trots att den i stort sett bara gått att få tag på SF-bok, att innehållet finns i den tjockare grundboken, och att det bara funnits "reklam" här och på FB.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Magnamund;n181101 said:
Jösses vad produktiv du är. ?
Jag är ju död snart, så det är lika bra att ligga på. Blir jag lika gammal som Gygax har jag bara 14 år på mig.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Håller på med att gå igenom äventyr och så. Men vänta er inget förrän i höst. Har för mycket.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Köpte pocketen igår. Mycket mysig liten sak även om jag tycker att det gamla Fantasy!-omslaget har en skönare stil än det nya. Hoppas nu att äventyrspocketen blir av också. Om jag får med något eller några scenarion i den blir jag lite extra nöjd.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Den blir av. Måste göra ett annat (hemligt) projekt färdigt först. Och du kanske kommer med, antingen i denna eller nästa volym. :)
 
Top