NeoTech Fanmaterial på hemsidan

Celledor

Hero
Joined
29 Sep 2003
Messages
953
Location
Uppsala
Har lite material till ett eget cyberpunk spel som aldrig kommer bli av. Tänkte ta lite delar till det som skriva om lite till att bli mer neotech. Hoppas kunna använda det i framtiden då jag är sugen att testa spela lite (har dock inte blivit av än).

Men frågan uppstår då om man får/ska/borde ha någon referens till neotech. Att det är kompatiblet och är tänkt som ett tillägg. Ungefär på samma sätt som det gjort för nya drakar och demoner.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,934
Har lite material till ett eget cyberpunk spel som aldrig kommer bli av. Tänkte ta lite delar till det som skriva om lite till att bli mer neotech. Hoppas kunna använda det i framtiden då jag är sugen att testa spela lite (har dock inte blivit av än).

Men frågan uppstår då om man får/ska/borde ha någon referens till neotech. Att det är kompatiblet och är tänkt som ett tillägg. Ungefär på samma sätt som det gjort för nya drakar och demoner.
Vad roligt att du vill bidra med fanmaterial! Policyn hittills har varit väldigt fri, att vi gärna lägger upp det så länge det på något sätt är kompatibelt med Neotech, antingen vad gäller lore eller regler. Om du känner att du vill ha hjälp att göra det ännu mer kompatibelt till Neotech står vi också gärna till tjänst 🙂 Du kan maila materialet till mig (franzung@gmail.com) så tar vi det därifrån 🙂
 
Top