Nekromanti Fallout äventyr

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Hallå gott folk, någon utav er som händelsevis inte har ett äventyr till Fallout som ligger och skräpar någonstans, skicka det i så fall till mig.
morth_vampyr@hotmail.com

Så det så!
 

Adrian

Veteran
Joined
27 Jun 2000
Messages
89
Location
Finland
Vänta dig inte för mycket.......bara....
ett hundratal crayzade falloutfanns har ine klämmt fram ett på två år till fallout pnp.... Men om ja ser nåt eller hör/gör nåt så kan ja skicka....

Adrian
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Irriterande...

...att Fallout PnP inte kan läsas av min Acrobatläsare... annars hade jag nog skrivit ihop ett äventyr på pin kiv. Tänkte mig ett mellan NCR och New Reno... *slurp*. /images/icons/smile.gif

--
Björn


"I'll be waiting at your grave with a bowl of Chili."
--Wayne Poe to Elim Garak
 

Adrian

Veteran
Joined
27 Jun 2000
Messages
89
Location
Finland
Re: Irriterande...

min stora kampanj skulle nog röra sig runt NCR vs Vault City........ Krig och Blod och annat skoj.... Men när varken tiden eller spelgruppens intressse är tillräckligt så......... Näe fallot är jäkligt kul så länge man inte blandar in för mycket Powerarmor och Pulserifles....

Adrian
 

Frippe

tackar som frågar
Joined
15 Oct 2000
Messages
211
Jag håller just nu på att utveckla ett rollspel i postnukelär miljö, inte helt olikt fallout.. med inspiration av Mad Max-filmerna, gamla Mutant, böckerna om De Överlevande... i alla fall...

Håller på att speltesta så smått just nu i dagarna faktiskt, jag kan ju tänka mig att skicka typ en krönika över vad som hänt karaktärerna som inspiration eller så...

Frippe

Frippe [A-K o t y 2000]
 
Top