Nekromanti Fading Suns mailinglista / forum ?

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Är det någon som vet om det finns något bra forum / mailinglista för Fading Suns ? Samt hur populärt är detta mörka spel här i sverige ? är vi tillräckligt många som gillar det för att kunna använda tryck på WRNU och få ett eget forum för detta spel ? (antar att svaret på den sista är nej, men den som inte frågar...)


/Johan - Nyckelmästare vid Rustningskammaren (Http://www.hobbyspel.com/kammaren)
 

shadow_UBBT

Warrior
Joined
16 May 2001
Messages
229
Location
Visby, Sverige
Hej. Eftersom jag är mästaren på fading suns så tänkte jag svara på dina frågor.
Det finns en mailing list ja. Du går in på www.onelist.com och söker på fading_suns_games. Då borde du få upp en lista att gå med i. Vad det gäller spelets popularitet i sverige så är den nog inte enorm men den kan inte vara dålig heller eftersom de fortsätter beställa in böcker till det på sf bokhandeln och tradition. Jag önskar verkligen att det kunde få ett eget forum, det skulle facktiskt behövas. Men det är nog något vi får se i stjärnorna efter. (De döende stjärnorna).

Shadow -2001 (I'm not as think as you drunk I am)
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
...för många har tyvärr missat det här underbara spelet är jag rädd. I mina ögon är det i särklass det bästa Sci-Fi spelet på marknaden. Stämningen är underbar och jag gillar regelsystemet skarpt. Jag ser fram emot varje uppdatering av the Town Criers Guild på Holistics hemsida, med stor spänning.

"When the DM laughs it is already to late"
 
Top