Förgångna Julars Ande

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Jag letade efter lite gamla trådar och råkade snubbla på en post av @seinet där han sparat ett musikaliskt mästerverk från rollspel.nu's julkalender 2003. Jag minns mycket väl hur bra jag tyckte detta var 2003, men jag kan vara lite biased eftersom jag känner Bullmarkspojkarna André Andersson (@Fritt) och Jonas Nilsson som skapat det.

https://seinet.se/wrnu/julehalsning.mp3

Jag känner att detta har satt mig i en riktig julstämning och jag vill ha mer. Finns det fler riktigt bra kalenderluckor från rollspel.nu's forna julkalendrar som är värda att kika på?
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Tyvärr är det så. Lite därför jag startade tråden, för att hitta eventuell guldklimpar jag missat.

Jag var inte så aktiv under rollspel.nu under den tiden (så sällan att jag glömde bort mitt användarnamn och behövde skapa ett nytt konto 2017), men jag brukade försöka kolla in julkalendern varje år. Jag minns att Rävsvans gav bort Västmark gratis som pdf och någon Western-novell som jag gillade.

Jag missade dock säkert en massa bra saker som säkert ligger kvar på någon hårddisk och som förtjänar att komma fram till världen ljus igen.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag letade efter lite gamla trådar och råkade snubbla på en post av @seinet där han sparat ett musikaliskt mästerverk från rollspel.nu's julkalender 2003. Jag minns mycket väl hur bra jag tyckte detta var 2003, men jag kan vara lite biased eftersom jag känner Bullmarkspojkarna André Andersson (@Fritt) och Jonas Nilsson som skapat det.

https://seinet.se/wrnu/julehalsning.mp3

Jag känner att detta har satt mig i en riktig julstämning och jag vill ha mer. Finns det fler riktigt bra kalenderluckor från rollspel.nu's forna julkalendrar som är värda att kika på?
Åh, du hittade den. Annars hade tänkt leta rätt på den och posta själv. Men jag glömde bort det i vanlig ordning.
 
Top