Nekromanti För/nackdelar, nya texter

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Jag tycker att Nightowls listor på för/nackdelar är bra och uppmuntrar därför SL att anamma dem.

Jag ska dessutom tipsa att det finns lite nytt Gondica-material på www.rollspel.com Anders
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Blix Anders du kunde ju uppmuntra Nightowls genom att nämna hans namn och sätta ut hans FÖR/NACKELAR på rävspels hemsida som Gondica matrial !!!
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Nightowls för/nackdelar kommer upp på hemsidan när vi har hunnit html-koda texten. Han har dock sagt till mig att han föredrar att skriva under namnet Nightowl, och det kommer jag givetvis att respektera.

Anders
 
G

Guest

Guest
Den som vill veta vad jag heter och lurar på forat kan helt enkelt kolla min profil. Själv tycker jag att det är god stil att tilltala folk som de benämner sig; således föredrar jag att man kallar mig Nightowl här, men om någon undrar vem det är, så (jag har fått faen för att vara anonym i liknande sammanhang). Att någon på det här forat gillar att "spela en roll" bör väl inte förvåna någon.

Och jag har uttryckt mig otydligt till Anders: artikeln får gärna innehålla mitt dopnamn, men jag vill ha med mitt nickname så folk inte tror att jag minsann bara snott allt från den där Nattugglan (eller vice versa). Jag ser gärna att mitt nick blir så pass officiellt att det associeras med mitt namn (så kan jag så småningom hävda att det är ett varumärke).

Erik "Ekke" Sieurin aka Nightowl aka Eerek Saarine aka Benedictus, skrivande från sitt högskolekonto
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
<I>Makt korrumperar.
Kunskap ger makt.
Plugga hårt - bli ond.</I>

Varför läser du?

För att böcker ger kunskap, och kunskap är MAKT.

Men makt korrumperar, och korruption är ett brott, och brott lönar sig inte, så om du fortsätter kommer du snart att vara UTBLOTTAD!

Och det som verkade så harmlöst!

/Dnalor, Dilbert rules!

Man, i have an ogre slaying knife, it has a +9 against ogres!
 
Top