Nekromanti Ett enkelt hej

DRyyZa

Veteran
Joined
2 Mar 2015
Messages
2
Hej jag råkade bara springa över denna sidan då jag letade efter ställen att spela på. Har spelat lite rollspel till och från och letar efter några som är sugna, har lite problematik som gör att jag har problem med nya mäniskor men det brukar gå över efter jag lär känna dom...Hoppas att hita folk som är intreserade av att spela och att dom är trevliga

Peace the fuck out

DRyyZa
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,676
Location
Eslöv
Välkommen hit DRyyZa!
Får man fråga ungefär var du bor och vilka rollspel det är du tycker om? Blir nog lättare att hitta någon att lira med om man vet det!
 

DRyyZa

Veteran
Joined
2 Mar 2015
Messages
2
Bor i Göteborgs området så kan ta mig iallafall 10 mil runt om där gillar specilt mutant för det va det första jag spelade sen D&D har jag bara testat 1 gång men är jätte sugen att spela igen
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,777
Location
Göteborg
Välkommen! Jag har själv just flyttat till Göteborg och kommer att försöka samla ihop en spelgrupp i början av april (hyr ett rum just nu så jag har lite ont om plats att spela på). Jag spelar berättelsefokuserade indiespel. Om du är nyfiken på sådana är du supervälkommen. Jag brukar hålla i en massa pass i indierummet på GothCon, så om du dyker upp på konventet så kan du ju titta förbi och provspela några av våra spel.
 
Top