PROMOTION Ereb Altor Kickstart 18/6

Med Trudvang kunde jag göra Late Pledge, men det kan jag inte med Ereb Altor... Det verkar som FLs Late Pledge (i alla fall Trudvang) går genom en annan kanal, medan Helmgast använder Kickstarters eget Late Pledge system.

Och min knasiga bank vägrar att betala till Kickstarter av någon anledning... Automatisk 'decline'. Protester faller på döva öron.

Om någon Helmgastrepresentant eller -konspiratör vet hur man kan ta betalning med ett vanligt VISA debitkort på ett sätt som inte går genom Kickstarter, kontakta gärna mig via DM. Då blir det en Chronicler till.

Med Trudvang kunde jag göra Late Pledge, men det kan jag inte med Ereb Altor... Det verkar som FLs Late Pledge (i alla fall Trudvang) går genom en annan kanal, medan Helmgast använder Kickstarters eget Late Pledge system.

Och min knasiga bank vägrar att betala till Kickstarter av någon anledning... Automatisk 'decline'. Protester faller på döva öron.

Om någon Helmgastrepresentant eller -konspiratör vet hur man kan ta betalning med ett vanligt VISA debitkort på ett sätt som inte går genom Kickstarter, kontakta gärna mig via DM. Då blir det en Chronicler till.
Hej
Skicka ett mail till info@helmgast.se. Semestertider så oklart om någon läser. Jag har noll koll på detta själv (visste inte ens att vi hade Late Pledge... :) )

Kan du skaffa ett "revolut kort" att betala med?
Ett betalkort du "tankar" på så att säga, som gjort för internetbetalningar också, då du kan ha virtuella engångskortnummer om du ska handla någonsrtans du inte litar på till 100% och ska göra engångsköp.
På KS skulle jag npg använda det "fasta" kortnummret, så att du kan använda den på flera KS

Back