Undrar bara, är färgvalet brun på brun på brun ett medvetet val eller blev det bara så?
Tror inte något på våra 1000 sidor material (inkl omslag) "bara blev så"Undrar bara, är färgvalet brun på brun på brun ett medvetet val eller blev det bara så?
Ja, en viss antipati skulle jag säga. Jag har inget emot brunt, men när omslaget i huvudsak är fyra nyanser av brunt känns det fel för mig. Men det är en personlig smak fråga, och andra verkar ju gilla det.Jag anar en viss antipati mot en ädla färgen brun.
Men jag delade en gammal mockup. Här är rätt
View attachment 30948
Hur mycket är egentligen omskrivet i den? Bortsett från spelvärden så klart. Mitt minne av den är att den borde kunna köras utan några ändringar, men ni har kanske passat på att erebifiera den ännu mer?Sirenens Klagan i DoD23-anpassning ingår i kampanjen
JaUndrar bara, är färgvalet brun på brun på brun ett medvetet val eller blev det bara så?
Det är några bitar - ffa spelvärden och struktur som du skriver, men också att stora delar av Krilloan presenterats redan i grundboken, vilket ger utrymme till ytterligare materialHur mycket är egentligen omskrivet i den? Bortsett från spelvärden så klart. Mitt minne av den är att den borde kunna köras utan några ändringar, men ni har kanske passat på att erebifiera den ännu mer?