HejMed Trudvang kunde jag göra Late Pledge, men det kan jag inte med Ereb Altor... Det verkar som FLs Late Pledge (i alla fall Trudvang) går genom en annan kanal, medan Helmgast använder Kickstarters eget Late Pledge system.
Och min knasiga bank vägrar att betala till Kickstarter av någon anledning... Automatisk 'decline'. Protester faller på döva öron.
Om någon Helmgastrepresentant eller -konspiratör vet hur man kan ta betalning med ett vanligt VISA debitkort på ett sätt som inte går genom Kickstarter, kontakta gärna mig via DM. Då blir det en Chronicler till.
Kan du skaffa ett "revolut kort" att betala med?Med Trudvang kunde jag göra Late Pledge, men det kan jag inte med Ereb Altor... Det verkar som FLs Late Pledge (i alla fall Trudvang) går genom en annan kanal, medan Helmgast använder Kickstarters eget Late Pledge system.
Och min knasiga bank vägrar att betala till Kickstarter av någon anledning... Automatisk 'decline'. Protester faller på döva öron.
Om någon Helmgastrepresentant eller -konspiratör vet hur man kan ta betalning med ett vanligt VISA debitkort på ett sätt som inte går genom Kickstarter, kontakta gärna mig via DM. Då blir det en Chronicler till.
Det borde det rimligen innebära då det är pay over time pledges som blivit betalda.Förbi sista strechenvpå addons gissar jag? Betyder det att vi får äventyret?
Vi ska dricka bärs i Gbg och fira och om vi får i oss en tillräckligt stark IPA från Stigberget kan det bli så...Förbi sista strechenvpå addons gissar jag? Betyder det att vi får äventyret?
Blanda in lite Poppels också...och lite O/O...så ska ni nog bli på humör för detVi ska dricka bärs i Gbg och fira och om vi får i oss en tillräckligt stark IPA från Stigberget kan det bli så...![]()
Blanda in lite Poppels också...och lite O/O...så ska ni nog bli på humör för det![]()
Fick en av mina hembryggder på en festival incheckad som ngt från "två feta grisar" på untapped....Två feta grisar och Vega är nog större chans än Poppels skulle jag våga säga.![]()