Jimmy;n120229 said:*har jag skrivit BLÄSTER någonstans i den här tråden? nej..*
Mitt första färdiga rollspel var Kickstarter-succén BLÄSTER.
https://www.kickstarter.com/projects/gestaltarskiten/blaster/description
0_o Det hade vart intressant att läsa och testa idag. Om det följer förlagan kan vi lätt snacka explicit politiskt rollspel...
Anchorman;n120338 said:Skriver på mitt första spel nu, postapokalyptiskt London... med zombies såklart
Fokuserar på regler först, har skrivit lite om världen men det är en enda röra nu.
Får se vad det blir av det i slutet![]()
RollforFumble;n120237 said:Inte illa! Om jag inte räknat fel så drog du in nästan 1500% av ditt uppsatta mål på 17:-
Jimmy;n120361 said:Bra. 1488% för att vara exakt. Succén var ett faktum genom att noll vänner backade.
Underbart!Genesis;n119939 said:You have been adressed by Genesis, The man, the myth, the concept. Consider yourself lucky
Jo tekniskt sett, däremot var det ju inte särskilt mycket regler, mer friformRymdhamster;n120344 said:Skrev du inte reglerna själv till det legendariska forumzombiespelet? Jag skulle nog hävda att det var ditt första egna rollspel i så fall, och en stor framgång!
Hallå där! Var är mitt fika?Jimmy;n120361 said:Bra. 1488% för att vara exakt. Succén var ett faktum genom att noll vänner backade.
Friformare är också rollspelare!Anchorman;n120381 said:Jo tekniskt sett, däremot var det ju inte särskilt mycket regler, mer friform![]()