Nekromanti Epimas. Ge bort rollspel i jul.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost


Årets Epimas innehåller två forumiters spel, mitt The Daughters of Verona och Enhörnings Pirateas.

Annars är Montsegur 1244 ett riktigt höjdarspel, och än mer spännande är att jag inte har en aning om vad de flesta andra spelen är för några. Känner du till något av dem får du gärna pitcha lite.
 

Attachments

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,555
Location
Umeå
Errr... Vad är grejen? Vad händer när jag har skrivit i ett par namn och mail-adresser och trycker på Nästa? Vad har jag gått med på då?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost
Jag får säga till Eppy att det inte är glasklart hur det funkar.

Men för nu, Epimas är en återkommande drive att sälja indiespel som presenter.

Du skriver in dig själv och en kamrat i rutorna, bockar i vilka spel du redan har (eller vet att du absolut inte vill ha, är det något specifikt man vill ha kan man följdaktligen kryssa bort allt annat :gremsmile: ).

Du betalar nu för vad du nu väljer för paket.

Sedan på julafton får du och din kamrat länkar till nedladdning av spelen som programmet slumpat fram.

Jag bifogar en bild på nästa sida.
 

Attachments

DynamicMan_UBBT

Veteran
Joined
5 Nov 2013
Messages
34
Location
Sundsvall
Åh, det här verkar ju vara en briljant idé. Finns det något sista datum för när man måste ha fyllt i och betalat? Det är liksom lite tajt med pengar fram till Jul... Och egentligen efter också. :gremwink:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost
Jag vet inte när den slutar, men det är absolut före julafton. Epimas går mellan typ lucia och jul.
 

DynamicMan_UBBT

Veteran
Joined
5 Nov 2013
Messages
34
Location
Sundsvall
Jo, jag förstod väl egentligen att det tar slut innan julafton, även om det inte framgick av min exceptionellt luddiga formulering. :gremsmile:

Jag hoppades mest att det skulle vara så tätt inpå julafton som möjligt, så att jag hinner få pengar den 23:e. Men jag får vänta och se helt enkelt. :gremsmile:
 

Clercon

Veteran
Joined
6 Feb 2013
Messages
78
Location
Skåne
Tänk dock på att det är en utländsk sida så med stor sannolikhet kommer inte länken med spel förrän den 25:e, då den 24:e i de flesta länder är en vanlig arbetsdag.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost
Nja, i fjol kom de verkligen 24e. Dock, de låg inte och väntade i gryningen, jänkarnas förmiddag är ju vår kväll.

För jänkarna är planen att spelen kommer dagen före jul, så man kan spela in julen, eller nått.

För oss nordbor blir det helt lagom på självaste dagen.
 
Top