Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 10,110 Location Stockholm 30 Jul 2003 #1 Eftersom jag i en tidigare tråd utlovat bilder av mig själv iförd tunadräkt postar jag nedanstående bild. Håll till godo.
Eftersom jag i en tidigare tråd utlovat bilder av mig själv iförd tunadräkt postar jag nedanstående bild. Håll till godo.
M Mask_UBBT Hero Joined 9 Dec 2001 Messages 1,795 Location Tensta, Späckholm 30 Jul 2003 #2 men... Svarta yllestrumpor mitt i sommar'n? Huga! Och om jag inte gissar fel var tillfället inte långt från värmeböljan för nån vecka sedan? You're a braver man than I am, dante. Nåja, hjärtliga gratualtioner och erh... god fortsättning, eller vad man säger... Jag vet verkligen ingenting om äktenskapsgratulationer... /Mask - är inte helt övertygad om att det där verkligen är dante... det skulle inte hålla i rätten, om man säger så...
men... Svarta yllestrumpor mitt i sommar'n? Huga! Och om jag inte gissar fel var tillfället inte långt från värmeböljan för nån vecka sedan? You're a braver man than I am, dante. Nåja, hjärtliga gratualtioner och erh... god fortsättning, eller vad man säger... Jag vet verkligen ingenting om äktenskapsgratulationer... /Mask - är inte helt övertygad om att det där verkligen är dante... det skulle inte hålla i rätten, om man säger så...
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 10,110 Location Stockholm 30 Jul 2003 #3 Mörkblå ... ... men annars var det rätt. Yllestrumpor, yllebyxor, ylleväst, yllerock. Varmt blev det. Men stiligt.
Mörkblå ... ... men annars var det rätt. Yllestrumpor, yllebyxor, ylleväst, yllerock. Varmt blev det. Men stiligt.
N Netfeed Swashbuckler Joined 21 Apr 2001 Messages 2,273 Location Göteborg 30 Jul 2003 #4 du har inte funderat på att börja en karriär som dödgrävare? passande kläddnad ^_^ hehe, har du ingen bättre bild //netfeed, som trots allt önskar fortsad lycka <font size="1"> Man kanske skulle ta sig en skriv kurs för att lära sig stava </font size>
du har inte funderat på att börja en karriär som dödgrävare? passande kläddnad ^_^ hehe, har du ingen bättre bild //netfeed, som trots allt önskar fortsad lycka <font size="1"> Man kanske skulle ta sig en skriv kurs för att lära sig stava </font size>
kalcidis Hero Joined 30 Jul 2000 Messages 893 Location Östbergahöjden 30 Jul 2003 #5 yesajah, dis fe almost mek mi dweet Det ser vackert ut. Eftersom jag missade att gratulera tidigare så gör jag det nu. Må ni leva ett fint liv och att din fru är av bördig jord eller ngt.
yesajah, dis fe almost mek mi dweet Det ser vackert ut. Eftersom jag missade att gratulera tidigare så gör jag det nu. Må ni leva ett fint liv och att din fru är av bördig jord eller ngt.
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,501 30 Jul 2003 #6 Åh, vilket vackert par! [nt] [color:\\"black\\"] [/color]
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,402 Location Lund 30 Jul 2003 #7 Va´fint !! Det ser ju riktigt vacker ut !
N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 30 Jul 2003 #8 *sjunger* Can you feel the luuurve tonight..? [NT] NT = No Text (Ingen text)
I Insignia Swashbuckler Joined 8 Oct 2001 Messages 1,813 Location Uppsala 31 Jul 2003 #9 Fin bild! ^_^ [NT] NT = No Text (Ingen text)