Nekromanti En druids tankar vid lvl Lvl70

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
07.47 efter 22 timmars sistar på raken stretande dingade Min Druid på Runetotem 70.
Så nu kan det bli lite mer casual spel.

Trots att det gått fort, har varit många sena nätter och onda axlar och musarmar denna veckan som det tog så har jag haft väldigt kul. Jag var först att få flyga i gillet då ju druider får flygform vid 68 och jag blev 4 man till 70 ca 25 timmar efter den första.

Omgivningarna i Outlands är grandiosa på olika sätt. Allt från badlands liknande krigszonen Hellfire Peninsula till konstiga svampskogen Zangermarsh och den oerhört vackra bondvishan i Nagrand eller den förstörda värden Netherstorm som bara är stenöar i luften där Goblins försöker bygga en raket för att ta sig hem.

Har kört tillsammans med Rougen som blev först och en warlock som blev 2:a till 70. Gisses vad skada de gör. Trotts att jag har varit Feral specad och gör god dps själv var det meningslöst att dpsa med dem. Bättre att bara hela och hålla tempot uppe.

Gillet har heller inte fått upp någon snabbt levlande warrior så jag har även fått tanka i instanser en nyhet för mig som varit underhållande alternativ :)

Nu har jag lyckats sova 5 timmar och skall lägga mig i badet med mina ömmande axlar innan det är på det hela igen men som sagt i ett något lugnare tempo.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Nästa Druids tankar vid lvl 70 :)

Då var det dags för nästa Druid att dinga 70.
Kl 18.30 den 21/6 så sa det ding. Det finns en liten film här
på när det sker.
Det tog mig 15 dagar 18 timmar och 45 minuter i ren speltid att komma till 70 med denna gumman. Det innebär att det tagit 3 dagar 16 timmar och 21 minuter att gå från 60 till 70 :)

Jag tog en bild någon minut efter:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Nästa karaktärs (Hunters) tankar vid lvl 70 :)

Ja då var det dags för nästa 70 ding. Nathalee blev 70 ikväll vid 21 tiden.
Det tog ca 12 dagar och 10 timmar alltså istort sett lika snabbt till 70 med Huntarden (host host overpowerd klass i PvE) som det tog med Druiden till 60 och då har jag ändå grindat hela vägen från 69-70 för att tjäna mer pengar i slut ändan.
Så nu fortsätter färden med Huntern mot de stora pengarna så att Gordia snart kan få sig sin elit flyg form.
 
Top