Nekromanti Eltharion

Joined
18 Aug 2000
Messages
319
Location
Sverige, Stockholm
Skulle någon kunna hjälpa mig? Nu vet jag inte hur copyright från white dwarf och sådär är men nu är det så att jag inhandlade eltharion och nya high elf regelboken häromdagen och upptäcker snart att hans värden står i något nummer av white dwarf. Jag undrar om någon vändlig själ skulle kunna lista alla reglerna för honom (det är reglerna för eltharion till fots jag är ute efter, inte dom värden som finns på warhammer hemsidan). Jag skulle uppskatta detta väldigt mycket.
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Hmm...
Hans värden till fots är väl samma som när han rider på sin griffon?
Använd de reglerna som finns på Games Workshops warhammer-sida, men plocka bort griffonen och Eltharions lans, dra av några poäng från hans kostnad också (står ju i HE-boken vad det kostar att utrusta en lord/hero med lans).
Vet inte exakt hur modellen ser ut, men om han bär på exempelvis en sköld så är det ju bara att lägga till en sådan...
 
Joined
18 Aug 2000
Messages
319
Location
Sverige, Stockholm
Nej det är inte samma. Profilerna skiljer sig åt då värdena på hemsidan är innan eltharion blir torterad av Malekith, nu är han till fots blind och kan göra akrobatiska tricks. Dessa värden står i white dwarf nr 279 som jag inte äger så jag undrar om någon som har det nummret av white dwarf skulle kunna vara vänlig och lista eltharions värden, poängkostnad och hur många hero slots han tar upp. Det skulle vara väldigt uppskattat.
 
Top