Nekromanti Elli från Glass Cannon Podcast här!

ElliDilo

Veteran
Joined
11 Jan 2018
Messages
5
Hej alla rollspels-fans!

Jag heter Elli eller Ellinor och bor för närvarande i New York. Här har jag spelat främst DnD men även nu på senare tid Pathfinder, och ska så småningom kasta mig in i Starfinder eftersom jag blev castad som series regular i den populära rollspels-podcasten Glass Cannon Podcast! Vi börjar spela in nu i Januari och första avsnitten kommer komma i April.

Ville egentligen bara säga Hej och försöka få lite svenska fans att följa vår podd, eftersom min dröm vore att köra live-events i Sverige och Europa - men då behöver vi fler svenska fans! Och jag har skrytit om att svenskar är så bra på engelska, så att podden är på engelska är inga problem.

För mer info om Glass Cannon Podcast, och deras första podcast som är Pathfinder: Giant Slayer Actual Play, kan ni kolla här: https://glasscannonpodcast.com/

Ni kan följa mig på twitter: twitter.com/ellinordilo där jag postar nyheter om detta.

Hare gött!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
ElliDilo;n269639 said:
castad som series regular i den populära rollspels-podcasten Glass Cannon Podcast!
Välkommen hit och grattis till castingen! Och jag måste bara säga att det är så sjuuuukt coolt att hobbyn är så stor idag att en har auditions till actual-play-poddar :D
 

ElliDilo

Veteran
Joined
11 Jan 2018
Messages
5
Haha, verkligen Björn! Dom har över en halv miljon nedladdningar i månaden. Helt galet!
 
Top