Nekromanti Eh... vad händer?

Joined
8 Dec 2000
Messages
14
Det har varit ganska dött här på redax-forumet på det senaste tycker jag. Inte alls som förr. Vad är det som händer? Ska vi inte snacka om nästa nummer eller nåt sånt...
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
The sound of silence...

Tja jag vet inte.. Håller på att knåpa om vad jag skall fråga han Ackegård. Men han svarar ju inte på några mail så jag för helt enkelt ringa och överraska honom.
Men lite dött är det.
Man fick ju inte ens veta att Ola Blivit VD för Portal och att Linder tagit över Codex.. Det är lite dåligt..

Ice and fire and forest we pass and horror in the halls of stone.
 
Joined
8 Dec 2000
Messages
14
Re: The sound of silence...

Va? Ola är väl bara VD för Portal Publishing, ett dotterbolag som är nyskapat? Eller är jag helt ute och snurrar... och vem är Linder?

Kort sagt: vad händer?

(hur är det annars förresten, nallo? long time no see)
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: The sound of silence...

Ja, Ola är VD för Portal Publishing, dotterbolaget som har hand om tidningen. Johan Linder är en av de två layoutarna som nu även fått titeln chefredaktör. Egentligen så är det inte så stor skillnad, Ola får koncentrera sig mer på det han ändå sysslat med mest, att utveckla och förbättra tidningen. Johan har redan sedan tidigare gjort en hel del av chefredaktörsbiten, så det är inga större förändringar egentligen. Förutom att bägge kan koncentrera sig på varsin sak vilket förhoppningsvis gör allting till det bättre.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: The sound of silence...

Även innan det fanns? ;]

Jag sa aldrig att du inte varit det heller, men det kanske jag kunde ha förtydligat.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu
 
Top