Nekromanti Dumdrake

Herman_UBBT

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
1
Vad äter Dumdrakar?
Vi startade precis en ny kampanj och jag lyckades bli drakflygare. Sl sa att jag skulle ta reda på vad dom äter.
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Tja... det är ju ett av Mundanas farligaste rovdjur, så... människor kanske inte heller är helt fel föda för dem... alver har ju trots allt också fiender - två flugor i en smäll /images/icons/smile.gif

[color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Drakmodulen...

Kommer det träfftabeller, skadetabeller, statistik, attribut, färdigheter, magisk kunskap (?), drakeld och så vidare på alla drakar?

P.S. Är jag ensam om att ha hört att drakar har magiska kunskaper?

[color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
*Glädjeskutt* :) (nt)

No Text

[color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Okej, det var väl en ganska dum fråga (nt)

No Text

[color:green]// P|uT0NiUm</font color=green> /images/icons/cool.gif
 

Kharzim

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
1
Location
Stockholm
Dumdrakar äter kött. Dom äter också dvärgar eftersom dessa är alvers fiender. Tiraker äter dom dock inte.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Är du riktigt säker på att en Dumdrake aldrig skulle äta Tirak... Vad hindrar dem???? Lukten borde det inte vara - eller kan det vara... Möjligen att Tirak sällan ensam och slåss för allt vad han/hon är värd och därigenom innebär att vara ett svårt byte. *småler*

Jag blev oerhört förvånad för ca femton-tjugo år sedan, när jag i min enkelspårighet trodde att eftersom inte människor äter andra rovdjur... (det var innan jag visste att dem äter hund och katt i andra länder* så gör inte rovdjuren det heller. Döm om min förvåning när det visar sig att de stora katterna i undantag faktiskt tar sig mindre rovdjur för att dryga ut knappa ransoner.

Så vaffö inte då för????

Lady Silver Wolf
 

Cagen

Veteran
Joined
26 May 2000
Messages
3
Location
Stockholm,Skälby
[color:red]vad pratar du om dumdrakar älskar tiraker och alver tycker dom inte om, så är det /images/icons/tongue.gif

[color:red]cagen
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Re: Kommer den i år?

Med tanke på att den inte finns med på releaseplan så kommer den antagligen inte :(

/Anders-som borde plugga

Ash to Ash
Dust to Dust
Kragg Hack remains
 
Top