SÄLJES Dubletter

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Några av spelen i hyllorna har visat sig vara fler än ett, och det känner jag är orimligt. Så därför erbjuds därför några finfina rollspel här till någon sorts halvrimligt pris.

Human Occupied Landfill - ett spårat handskrivet rollspel som nog närmast kan beskrivas som satir av rollspel. En klassiker från 90-talet. 250kr?

Metabarons - det sista (tror jag) d6-rollspelet som WEG gav ut. Stor snygg bok, även om detta exemplar är lite luggslitet. 100kr?

Jovian Chronicles - första utgåvan av ett rollspel som började sin bana som supplement till Mekton II. Mekas in space. Självutnämnt hård science fiction. 150kr?

World of Aden Campaign Chronicles - ett supplement till World of Aden, som jag däremot inte har någon dublett av. Exakt hur detta gått till är osäkert. 50kr?

World of Indiana Jones - ett MasterBook-rollspel, på den tiden då WEG ännu inte insett vilket av deras regelsystem som var genialt. Dock saknar denna bok reglerna måste sägas. Den är helt fokuserad på hur du använder reglerna för att spela pulpigt äventyr. Om du faktiskt vill spela med reglerna behöver du även en MasterBook, som jag inte har någon dublett av. 100kr?

Indiana Jones and the Tomb of the Templars - äventyr till den tidigare. Aldrig läst. Osäkert om jag ens bläddrat i den. Därför ännu mer osäkert varför jag har två. 75kr?

IMG_3368.jpg

Fritt fram att föreslå andra priser. Inklusive paketpriser.

Frakt tillkommer, eller så kan saker överlämnas på rimlig plats i Uppsala. (Eller hämtas ute i Gamla Uppsala, där böckerna bor.)
 
Last edited:

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Metabaronerna är nu skickade till ett nytt hem.

Ingen som vill slå till på lite Jovian Chronicles? HOL?

Tusan, jag inser ju mitt misstag. Självklart borde jag långformsrecensera hur fenomenalt genialt spelet är FÖRST och sen kapitalisera på det genom att sälja av grejerna. Börjar förstå varför jag aldrig blivit affärsman.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,867
Location
The Culture
Tusan, jag inser ju mitt misstag. Självklart borde jag långformsrecensera hur fenomenalt genialt spelet är FÖRST och sen kapitalisera på det genom att sälja av grejerna. Börjar förstå varför jag aldrig blivit affärsman.
Skulle inte funka. Dina recensioner är så omfattande och detaljerade att vi inte behöver köpa spelen efter att ha läst dem!
 
Top