Drakar och Demoner-pocket

En lista! Jag älskar listor. Perfekt!
Asså...enligt denna listan finns det 51st utgivna böcker, är samtliga 51 numrerade som de jag har på bilden?
Jag reder inte ut när saker och ting blir inkonsekvent...som 12'an...varför svart när de andra är vita?

Men jävlar! Du har ju exempel på fina färgvarianter i din egen bild! :-D
Färgvarianter? Asså, jag vill bara att det ska vara enhetligt. Reder inte ut när det inte följer en specifik ordning.
Jag söker de böcker i serien/samlingen som är numrerade, först och främst vit numrering och sedan svart numrering. Resten kan jag skiljas ifrån tror jag.

Färgvarianter? Asså, jag vill bara att det ska vara enhetligt. Reder inte ut när det inte följer en specifik ordning.
Jag söker de böcker i serien/samlingen som är numrerade, först och främst vit numrering och sedan svart numrering. Resten kan jag skiljas ifrån tror jag.

Alla de där tolv böckerna är från samma serie. Nej, utseendet är inte enhetligt.
En del har nummer på ryggen, en del har det inte.
En del har nummer på framsidan, en del har det inte.

Alla de där tolv böckerna är från samma serie. Nej, utseendet är inte enhetligt.
En del har nummer på ryggen, en del har det inte.
En del har nummer på framsidan, en del har det inte.
Men hur? HUR kan man tillåta det bli så när man trycker upp böcker som redan har ett estetiskt uttryck? Är det personalväxling som gör att det tas andra designbeslut? Har man varit slarvig och inte sparat tryckmallarna (?) från den ena tryckningen till den andra? Jag får inte ihop det.

Back