Nekromanti Drakar & Demoner-illustrationer?

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tjosan!

Har nu registerat min hemsida hos One.com... så den kommer alltså upp om någon vecka eller så.

Till den skulle jag vilja ha en del småillustrationer som vore kul att förgylla texterna med. Det skall vara blyerch på vitt papper, inte större än 14 x 14 centimeter. Så är du asgrym på att teckna - så come on!
Man får dock ingenting betalt, men man får äran att synas och äran att illustrera en ädel DoD-sida. Det är helt enkelt för att förgylla hobbyn.
För att se om du håller måttet så skicka gärna någon slags provbild till andreas.solvebring@hotmail.com

Dock skall bilderna passa för vilken version som helst - så illustrationer som liknar Äventyrsspels illustrationer är hjärtligt välkomna (då detta täcker nästan alla utgåvor), dock ber jag alla Trudvang-tecknare att skära ned på just det Trudvangska, försök håll det DoD-fantasy bara, typisk episk fantasy. Drakar, krigare, Tolkien-typiska alver och dvärgar, elaka sagotroll, glada förföriska skogsnymfer, värdshusvärldar, lönnmördare, gycklare etc.
P.S. För den som gör Chronopia, om något ens tecknar det stuket så är det hjärtligt välkommet just för att det är så sällsynt. D.S.
 
Top