Nekromanti Drängar i Drakland session 2

August Aronsson

Veteran
Joined
14 Apr 2011
Messages
75
Location
Uppsala
Cana och Aron står och spanar ut över den av bråte, stenar och buskvegetation beströdda klostergården. Allt förefaller stilla. Någon tusenfoting syns inte, men det finns gott om gömställen för den eller andra kreatur, om den ens finns här och inte har krupit ner i tunneln....
 

Achtung

Veteran
Joined
26 Apr 2011
Messages
42
Så om jag förstått rätt kan vi nu gå in i ruinen och vidare ned i labyrinten? I så fall föreslår jag att vi ser till att träffa trollkarlen för att diskutera vad vi gör här näst. Mitt förslag är att vi tar oss ned genom schaktet.
 

Cymew

Veteran
Joined
8 Feb 2001
Messages
98
Location
Uppsala
Ärligt talat så tror jag att jag har tappat intresset. Lite högre tempo än så här behövs om jag ska hålla intresset uppe.
 

August Aronsson

Veteran
Joined
14 Apr 2011
Messages
75
Location
Uppsala
Hm, här har något hänt. Rollspel.nu har slutat att leverera mail till mig när någon svarar på inlägg, det är i alla fall varför jag inte tittat in och svarat på några inlägg här. Men faktum kvarstår, det är för trögt nu och jag tror att vi bordlägger vidare spel tills vidare. Jag hoppas kunna arrangera lite fortsättande spel IRL om intresse finns, alternativt via Skype, inom den närmsta framtiden.
 
Top